miercuri, 12 ianuarie 2011

13 saptamani

Ieri s-au implinit 2 luni de la testul pozitiv.
Plini de entuziasmam plecat catre Brasov.
Dupa atatea amanari si schimbari ale orei si doctorilor la care trebuia sa ajungem, nerabdarea era tot mai mare.
Am gasit relativ usor Clinica Eva. Ajunsesem cu aproximativ25 de minute mai repede.
Asa ca am avut timp sa stam si sa privim. Si am avut ce privi: vorba lui Vali: zici ca esti intr-un hotel, nu intr-un spital.
Pe hol o bunica legana pruncul care ieri, pleca acasa, iar un tatic, ii arata mandru bunicii, pozele cu bebele abia nascut.
A fost un sentiment de nedescris: am constientizat ca peste 6 luni si noi o sa fim in "papucii" lor.
La 10 minute dupa ora programarii am fost anuntati de catre asistenta de la receptie ca dr. Gologan a sunat sa anunte ca nu mai vine.
Dar tot raul spre bine.
Din fericire, am fost preluati de un dr. care mie mi s-a parut extraordinar: dr. Iacovache Tudor.
Desi am intrat fara sa avem programare si peste pacientele lui, a fost foarte amabil, a avut rabdare sa discute toate problemele, sa imi dea sfaturi, si sa ne faca o ecografie extraordinara.
L-a lasat si pe Vali sa intre la ecografie.
Din pacate aparatul nu suporta transfer pe stick, iar el ne-a sfatuit sa ne aducem Cd doar ptr morfologia fetala de peste 2 luni, asa ca am primit doar fotografii.
Bebele e bine dezvoltat, a recuperat 4 din cele 5 zile care le avea intarziere la ecografia trecuta, s-a miscat tot timpul, asa ca dl dr. nu a avut sanse sa ne spuna care va fi culoarea predominanata din viata noastra incepand cu iulie.
Dr. Icovache are consultatii si la Maternitatea Brasov, asa ca, in caz de ceva probleme, Doamne fereste, il gasim si aici.
Si la endocrinologie totul e bine, asa ca urmatoarea vizita la Brasov, cea din 14.02.2011 va fi doar la clinica Eva.



7 comentarii:

  1. Am asteptat ziua de ieri cu sufletul la gura, desi eram la lucru si faceam treaba pt doi eram cu ochii pe ceas si pe telefon asteptand ca el sa sune si sa aflu vestea cea mare e baiat sau fata...?
    Din pacate am primit acel telefon dar bebele le-a facut doar cu mana si nu au putut determina culoarea(sexul).
    E prima data cand postez....de fiecare data cand intru imi dau lacrimile de fericire si nu m-am simtit in stare sa scriu si eu ceva. sunt atat de fericit cand o vad pe sora si cumnatul atat de fericiti si mai ales acum vor avea si un bebe.
    Ziua in care voi deveni unchi o sa fie cea mai frumoasa de pana atunci in viata mea. Astept vremea cand voi putea sa ma plimb prin parc cu bebe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha fra, deci astepti doar partea frumoasa, cea cu plimbatul.
    Stai sa vezi ce o sa lacrimezi cand te pun sa il schimbi pe bebe.
    Cat despre culoare, mai ai de asteptat 4 saptamani si 5 zile pana la urmatoarea vizita la Brasov.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare ....am vazut o manutza....cristi stai la rand ca de plimbat eu eu sa ies cu nepotelul/nepotica in parc....tu poate cu catelul ....mi ai furat idea... Amy nu stiu cum sa ti explic dar de fiecare data cand vb cu baieti d tine sau te vad am o traire pe care n am mai avut o pana acum......de zici k eu o sa devin mamica nu tu.....eu o sa fiu doar o matusica adoptata :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorry...Am uitat sa ma semnez.....Anonima de mai sus sunt eu Andreea

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe, daca sta lumea sa se inghesuie la plimbat, atunci ptr departajarea corecta se da test. Inca nu stiu care va fi, dar, daca bebe seamana cu parintii atunci sigur cel care il va face sa taca va avea intaietate la impins carutul.
    Andreea, ce sa zic, poate ca sentimentul tau matern incearca sa scoata nasul in lume.
    Lasa ca vine si timpul tau si atunci tu o sa fii mamica si eu matusica adoptata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Clar ca ne inghesuim si nu doar la plimbat.....ci la tot,schimbat scutece,adormit,sterilizat biberoane,incalzit laptele,s.a. o sa fie cel mai razgaiat si cocolosit copil din lume :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ajute Dumnezeu sa fie sanatos sa se bucure de tot rasfatul.

    RăspundețiȘtergere