luni, 11 aprilie 2011

Pregatiri I

Da, pregatiri. Cam la asta se rezuma viata noastra in ultimul timp.
Ne asteapta 2 hopuri mari, pe care noi speram sa le trecem cu bine: mutatul in casuta noastra si venirea pe lume a mamarutei.
Incep in ordinea importantei, evident cu mamaruta. Ea este pe locul I.
Mai sunt aproximativ 3 luni pana o sa ne umple viata din afara garsonierei. Asa ca, am deschis o lista (de fapt mai multe, dar nu vreau sa ma intind): bagajul ptr spital.
Aceasta lista, este compusa la randul ei, din alte 2 liste: bagajul meu si bagajul ei.
Am inceput cu al ei, deoarece lista e mai scurta, ca sa nu ma repet si sa subliniez din nou criteriul importantei.
Partea de hainute e in proportie de 80-90% gata: ne mai lipsesc manusile, inca o bavetica de schimb, 2 pijamale si .... cam atat.
La partea de igiena inca nu am luat nimic. Suntem in stadul de prospectare a pietei. Ne informam in legatura cu cele mai cele: scutece, servetele, creme, geluri de dus, sampoane, uleiuri. Momentan in materie de scutece inclin catre clasicele Pampers, desi am inteles de la fete ca nu ar fi diferenta intre acestea si cele Happy sau Hip. Mai cugetam. La capitolul necesare baie si dupa avem de ales intre Bubchen, Sanosan si Nivea. Aici nu am preferinte, ramane sa facem o vizita in magazine pentru o lectura amanuntita a etichetelor.
Restul detaliilor, adica cerceii si kit-ul de recoltare al celuleor stem ramane pe mai incolo.
Ptr bagajul meu nu am pregatit nimic, inca..... ptr ca, clar eu sunt momentan pe ultimul loc.
In rest, incerc sa incropesc lista cu ce ne trebuie dupa ce aducem fata acasa. Din ele o parte sunt bifate deja (cel putin mental), altele asteapta finantarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu