vineri, 27 iulie 2012

Amintiri...palpabile


Am citit prima data despre aceste "amintiri" intr-un post legat de mamicile de ingeri care au, prin intermediul lor, ceva care sa le aline dorul de minunile care s-a urcat la cer. In acel post erau prezentate ca niste kit-uri gata pentru a fi utilizate.
Am redescoperit idea pe Pinterest (ai avut dreptate Forfecutsa, creaza dependenta!!!!) la sectiunea DIY.
Si pentru ca aseara Alma a fost mai linistita si am fost home alone am facut o proba.
Iata ce a iesit:

Reteta:
1/2 cana de sare
1/2 cana de faina
1/4 cana apa

Eu le-am amestecat initial cu mixerul, cu paletele pentru aluaturi, pana s-au legat, apoi le-am framantat pret de un minut cu mana. Aluatul l-am pus pe o tava, l-am intins cu sucitorul (apoi cu un pahar pentru ca sucitorul era prea mare pentru tava) si apoi cu ajutorul unui bol am taiat un cerc din aluat indepartand marginile.
As fi vrut sa pot lua si amprenta piciorului dar Almei i-a fost teama sa calce in aluat :) Asa ca dupa ce am apasat palma ei in aluat am decupat cu un bol micut un cerculet care cuprindea doar amprenta.
Aluatul l-am copt la 100 grade timp de 3 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu