sâmbătă, 11 decembrie 2010

By Vali

Am intrat si eu pe blog pentru a scrie cateva cuvinte. Imi place mai mult sa citesc ce scrie Amy, insa nu am mai putut scapa de gura ei si am intrat si sa scriu. Suntem la Blaj in acest weekend. Am plecat de aici intr-o plimbare pana in Alba cu viitoarea mamica, cu viitorul bunic si cu viitorul unchi, pentru a cumpara un covoras pentru camera lui Dragos. Am mers pe la Pirtex unde i-am intalnit pe Marius si pe Nicoleta. Ei asteapta in luna ianuarie sa se nasca Eliza, viitoarea amica a BB-ului nostru. Dupa aceasta plimbare am mancat si ne-am apucat de curatenie printre lucrurile pe care le aveam fiecare prin birouri. Acum sa facut seara si ne pregatim sa iesim la Boema sa mancam cate o pizza. Vad ca am reusit sa scriu si eu ceva pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu