marți, 14 decembrie 2010

Solutie ptr somn

De cateva nopti am inceput sa dorm din ce in ce mai rau. Motivul: nu mai prea pot dormi pe burta, pozitia mea preferata.
Am incercat sa dorm pe spate: imposibil.
De aceea dorm pe parti, dar ajung sa ma foiesc foarte mult pentru ca amortesc repede.
Solutia salvatoare: perna ptr gravide.
Prima data am vazut-o in filmul "The backup plan" cu Jennifer Lopez.
Am optat insa ptr o varianta mai scurta, dar care o sa imi foloseasca mai apoi la alaptat.
Modelul husei am vrut sa fie o surpriza, asa ca l-am lasat la alegerea furnizorului.
Astept cu nerabdare sa vina ziua de joi, cand o sa primesc coletul, si mai ales noaptea de joi care sper sa imi aduca un somn linistit si odihnitor

2 comentarii:

  1. Ai primit perna? Cum e? De unde ai comandat-o?(CocoT)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am primit-o. E foarte frumoasa. A trebuit sa ii scot din umplutura ptr ca era prea teapana.
    Inca incerc sa ma obisnuiesc cu ea, dar din pacate inca ma trezesc pe burta si ea pe jos.
    Probabil ca, dupa ce mai creste burtica, si bebe o sa inceapa sa miste, nu o sa mai pot dormi pe burta si atunci o sa folosesc perna mai des.
    Oricum cat dorm pe ea e foarte bine.
    Am comandat-o de pe http://pernegravide.weebly.com/

    RăspundețiȘtergere