sâmbătă, 11 iunie 2011

Ultimele pregatiri

Ieri am terminat in proportie de 95% bagajul ptr spital.
Le-am pus toate in dulapul Almei, si nu in troller (deh, de cand cu sarcina am devenit si superstitioasa).
Sapt viitoare mergem la control. Probabil ne va mai chema ulterior la inceputul lunii iulie, si atunci o sa mergem pregatiti cu bagajul ptr stat in Brasov.
Sincer, mi-as dori ca atunci doctorul sa imi spuna ca mai pot sta in Sibiu inca ceva timp, nu de alta, dar cred ca asteptarea ar fi mai usoara acasa. Vedem ce o fi......
In rest, cam toate sunt pregatite ptr venirea mamarutei.
Saptamana viitoare ne vine caruciorul, si planuim sa achizitionam perdeaua si draperia de la camera ei. Tot saptamana viitoare mama o sa termine de cusut asternuturile ei si soacra o sa ne aduca ultimele chestii farmaceutice de care mai avem nevoie.
Aaaa, si sa nu uit, mai avem de primit patutul de la nasi. Abia astept sa vad camera complet "utilata".
In rest, toate bune. Printesa se misca tot mai mult (nu stiu sincer cat loc mai are in garsoniera), eu obosesc tot mai repede, si cu caldurile astea sunt exilata in casa....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu