sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Cumparaturi

Pentru ca joi seara a trebuit sa merg la cumparaturi ptr Andrei, am profitat de ocazie ptr a ma pune la curent cu tot ce inseamna cele trebuincioase ptr bebe.
Daca ar fi dupa mine, m-as apuca de acum sa cumpar de toate. Nu o fac, si nu pentru ca as fi superstitioasa, dar nu stiu unde le-as depozita pe toate.
Asa ca acum ma limitez la a ma informa, la a compara, ptr ca la momentul potrivit sa fiu sigura ca o sa iau cele mai bune decizii.
Andrei e un baietel de un an jumate, asa ca ma gandeam sa ii caut o jucarie pentru varsta lui. In hipermarketul in care am fost, cele mai multe erau pentru copii cu varsta peste 3 ani.
In rest, gasesti jucarii cam pentru 6-12 luni, sincer nimic care sa fie educativ, sau sa il ajute pe copil sa isi dezvolte anumite capacitati.
Bineinteles, preturile sunt exorbitante, mai ales pentru buzunarele afectate de criza ale parintilor.
Sincer, eu nu as da 150 RON pe un trenulet de care copilul s-ar plictisi in max 2 luni.
As fi curioasa sa vad stocul de jucarii scumpe cu care marile magazine vor ramane dupa sarbatori.
Pentru bebele nostru am vazut un carucior foarte frumos. Era redus de la 1800 la 1350. Scria ca e lichidare de stoc. E clar politica de marketing, ptr ca acelasi carucior, pe un site specializat in vanzari de orice pentru bebei afisa acelasi pret.
In schimb am ramas foarte dezamagita de oferta de landouri. Nu aveau nici unul, doar leagane electrice, care sincer mi se par un moft.
La raionul de imbracaminte, erau de toate, pentru toate gusturile si buzunarele. La fel si la raionul de accesorii, jucarii, etc.
Am gasit o vanita cu termometru digital incorporat. Nu stiu exact daca chiar isi face treaba, dar arata bine.
Si ca sa nu plec chiar cu mana goala pentru bebe din burtica am achizitionat o zornaitoare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu