miercuri, 24 noiembrie 2010

Pofte google-ite

Azi, ptr ca am incercat sa mananc de post (pana la ora asta am reusit), am fost cam cu foamea in gat.
Asa ca, ptr a nu dezminti statutul de pofticioasa incurabila, am inceput sa visez cu ochii....pe net.
Si dai, si cauta retete peste retete.
Intre timp, mi-am adus aminte ca acum cateva saptamani, am vizat o mancarica pe care mama o facea des toamna, in zile de post. Se caleste ceapa, impreuna cu ardei si gogosar, se bat cateva oua cu branza framantata si se dau peste legume in tigaie, si se amesteca continuu. Yami, yami.
Asa ca azi o sa pap asa ceva (noroc cu mama care, saritoare de fel, s-a oferit sa mi-o pregateasca).
Dar stai, pofta e inca nesatisfacuta.
Asa ca, cu un simplu search pe culinar.ro, dau peste o reteta pe care vroiam de mult sa o incerc: supa frantuzeasca de ceapa.
Presimt ca Vali o sa strambe din nas, asa ca va trebui sa ma pun pe socotit cantitati, astfel incat sa pot face reteta doar ptr mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu