marți, 23 noiembrie 2010

Dilema.............

Marea dilema a acestei perioade a fost (si este inca) alegerea doctorului din Brasov.
Dupa zeci de povesti ingrozitoare despre Maternitatea Sibiu (trebuie sa recunosc ca au fost si cateva ok, dar nu au compensat), de fapt nu atat despre cladire, ci cat despre personalul de toata jena, si modul "exclusivist" in care sunt tratate femeile care ajung acolo in speranta ca vor trai un moment unic si foarte special, am decis ca o sa nasc (cu vointa lui Dumnezeu) la Brasov, la Clinica Eva.
Pana aici, toate bune si frumoase.
In Sibiu, am avut norocul sa gasesc o doctorita tanara, proaspat venita din Tg. Mures, foarte interesata si pasionata de meseria ei, la care am decis sa merg ptr monitorizarea sarcinii. Problema e ca, pe ea nu o gasesc si la spital, asa ca nu se pune problema, ca in caz de ceva, Doamne fereste, sa nasc la Sibiu si sa o am alaturi.
Buuun, dar sa vedem, la cine mergem in Brasov. Pe site-ul clinicii, o insiruire de dr, care nu iti spune foarte multe.
Pe un forum din Brasov, am avut norocul sa dau peste cateva mamici foarte amabile, care m-au pus in garda in legatura cu cativa dr de evitat.
Si uite asa lista se strange.
Azi, mi-am amintit ca sotia unui fost coleg de generala, a nascut anul asta la Eva.
El mi-a recomandat doctorita cu care a nascut sotia lui, d-na dr. Antonya Livia, la care ei au mers incepand cu luna a 6 a de sarcina, la cabinetul particular al dansei, iar la nastere, s-a prezentat in urma unui telefon.
Asa ca, gratie fetelor si unui fost coleg, lista contine acum 2 nume: dr Antonya Livia, si Dr Galitianu.
Acuma e parca mai usor, nu, ..... moneda are fix 2 fete....... :D
Vedem...............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu