sâmbătă, 31 martie 2012

Ne panicam sau......

Luna trecuta Alma a luat in greutate fix 100g.
Medicul de familie nu a avut nici o rectie in afara celei obisnuite: Asa creste ea, mai incet.
Nu am putut sta calma, asa ca am apelat la o a doua parere. Am ajuns astfel la un medic pediatru tanar, dedicat, care are rabdare sa asculte tot, sa faca control amanuntit la fiecare intalnire (chiar daca anterioara a avut loc cu cateva zile in urma), si mai ales sa spuna lucrurilor pe nume fara sa creeze panica.
Timp de o saptamana am tinut un jurnal cu fiecare ml si g ingurgitat de mamaruta. Teoretic trebuia sa pape cam 900 ml/g pe zi. Cum eTra de asteptat media a fost undeva la 800g.
Tratamentul: vitamina C pentru pofta de mancare, 10 zile de lapte hipercaloric (care by the way este ultra scump - 11 RON suta de ml) si analize.
Acestea din urma imi dau cosmaruri noaptea. Sincer nu stiu cum o sa reusesc sa o tin locului pana asistenta reuseste sa o intepe si sa ii extraga cantitatea necesara de sange, dar vedem noi cum rezolvam.
Luni dimineata ne prezentam la clinica pentru tortura.....

Un comentariu:

  1. Nu te stresa. Primul lucru pe care trebuie sa-l inveti: copiii nu cresc liniar, au puseuri de crestere si perioade aproape stagnante. Fiica-mea a avut luni in care a pus intre 2 si 300 de grame, alte luni in care a pus un kil. Si nu s-a stresat nimeni, si n-am bagat vitamine suplimentare in ea ca sa aiba "pofta de mancare" - bebelusii stiu exact ce le trebuie si cat, la varsta asta vitaminele sunt un moft, mai ales daca nu au fost bolnavi (de exemplu gripa le altereaza senzatiile de foame si de plin"). E alegerea ta, dar eu sunt de parere ca e pacat sa-i strici Almei echilibrul facandu-i analize (cand tie ca mama ti-e clar daca ii merge bine sau nu), si bagand in ea chimicale suplimentare... Copiii stiu cel mai bine. Iar dupa copii, urmatoarele sunt mamele lor, care simt imediat cand ceva nu e in regula. Ai incredere in voi, va pup!

    RăspundețiȘtergere