marți, 5 iulie 2011

09.07.2011 - THE DAY

Daca pana ieri dupa amiaza nu eram 100% sigura ca urmeaza cezariana (speram in sufletul meu ca dl doctor o sa vina cu o solutie minune), consultul de la Brasov a clarificat totul.
Desi, dupa discutia cu doctorul in legatura cu problema ochilor, am concluzionat ca cel mai bine e sa programam cezariana, mamaruta a tinut sa aiba ea ultimul cuvant: s-a intors (lucru pe care il banuiam, dar de care nu eram sigura), acum e pelviana (noroc ca dl doctor nu s-a suparat ca l-a tratat cu fundul)si clar avem indicatie de cezariana.
Nu pot descrie sentimentul care m-a cuprins cand doctorul ne-a dat de ales ziua in care printesa sa isi faca aparitia. Era oricum un soi de teama combinata cu nerabdare si entuziasm.
Si acum sunt momente in care nu imi vine sa cred ca mai sunt asa de putine zile pana la marele eveniment.
Joi, impreuna cu socrii o sa plec la Brasov (nu de alta, da Doamne fereste daca se rupe apa mai repede sa fiu aproape de clinica ptr a intra in operatie cat de curand), iar Vali ne ajunge din urma vineri seara.
Sambata dimineata la ora 8, cu catel si purcel, ne prezentam la clinica.
Probabil o sa ne intoarcem doar pe saptamana viitoare, cand pentru noi o sa inceapa o noua viata.
Doamne, ajuta-ne sa trecem cu bine si peste acest moment!

3 comentarii:

  1. Imi aduc aminte senzatia cand mi s-a spus data exacta cand ma voi intalni cu bebe (#2, ca la primul a fost mai precipitat, am asteptat doua saptamani peste termen fara sa se intample nimic si la un control de vineri seara mi-a spus sa vin sambata dimineata la spital cu bagajul, n-am mai avut timp sa ma gandesc...).
    Nu iese Alma de ziua mea, dar nu-i nimic, pana ne sarbatorim voi o sa fiti deja acasa instalate comfortabil si prietene de-o viata deja :-))))
    Sa ne tii la curent, iti tinem pumnii sa iasa totul perfect si exact asa cum iti doresti, iar mica printesa sa va aduca numai bucurii :-)))
    Daca ai intrebari de orice fel sau nevoie de sfaturi (stiu ca vei primi cu nemiluita), sa stii ca sunt aici, pot sa iti spun din experienta personala una-alta.
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca a vrut sa aiba o zi doar a ei, asta e. Va tin la curent, dar nu cred ca o sa car laptopul dupa mine la clinica, asa ca probabil mai multe detalii la intoarcere.
    Sigur o sa am o groaza de intrebari, si iti multumesc ptr ca vrei sa am ajuti.
    Va pupam si noi, si sa ne "revedem" cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. La ora asta, dupa socoteli, Alma ar trebui sa aiba "vechime" deja :-))))
    Va asteptam inapoi cu povesti si poze cat mai curand!
    Pupici tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere