joi, 21 iulie 2011

Povestea nasterii

Ziua de 09.07.2011 a inceput la ora 08:00, cand, dupa ultimele fotografii cu burtica
am luat tona de bagaje (din care nu am folosit decat periuta si pasta de dinti si hainele de iesit din spital ale fetei)
am purces catre clinica.
La ora 09:00, o infirmiera ne-a poftit pe mine si pe Vali la internare. Dupa completarea hartiilor, am fost imbracati corespunzator si rugati sa asteptam in salon
La ora 10:15 am intrat in sala de operatie.
Mi s-a facut initial rahianestezia, apoi mi s-a montat epidurala, sonda, si eram gata de lucru.
I-am cam dat batai de cap anestezistei ptr ca o tineam pe a mea ca eu inca imi simt laba piciorului stang si sigur nu a prins anestezia. M-am linistit doar in momentul in care doctorii au inceput munca si eu nu simteam decat o presiune mare pe burta.
La ora 10:38 si-a facut aparitia mamaruta.
A fost cantarita - 2870g
masurata - 50cm
si apoi adusa ptr prima foto in trei
Tati a plecat cu ea ptr o mica sedinta foto
Intre timp, domnii doctori au terminat operatia, asa ca la ora 11:15 era in salon.
La ora 14:00, tati a venit in vizita insotit si de pitica.
A doua zi am fost mutata in alt salon, unde am avut ocazia sa ne cunoastem mai bine
Luni, tati s-a dus la Primarie si ne-a adus primul document important
Marti, ne-am imbracat si am plecat catre casa.

2 comentarii:

  1. Sa va traiasca frumoasa! O fetita de nota 10 (am vazut eu, i-am citit prima carte de vizita) inca de la nastere :-)))
    Abia asteptam sa auzim cum va obisnuiti unii cu altii :-)
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Simona!
    Cum reusim sa ne punem pe picioare cu somnul (si suntem pe drumul cel bun, zic eu), revenim in forta!

    RăspundețiȘtergere