duminică, 17 iunie 2012

Serialele mele

Am inceput sa vizionez seriale online la putin timp dupa ce am aflat ca sunt insarcinata. Ceva probleme m-au tintuit la pat si, pentru ca, cel putin in timpul zilei, posturile de televiziune nu ofera programe care sa atraga, am inceput sa navighez in cautare de seriale.
Am inceput cu Desperate Housewives, pe care il vazusem, pana la un punct, pe diferite canale romanesti.
Prietenia "ideala" dintre cele 5 protagoniste (ma rog, 4 inca in viata) m-a cucerit iremediabil si mi-au inseninat zilele. Acum cateva zile am urmarit cu tristete ultimul episod al serialului. S-a terminat exact cum ma asteptam , cu happy end :) Miss u, girls!


Sursa foto

In paralel am reluat de la sezonul intai, unul dintre cele mai bune seriale cu medici (preferate mele) : Grey's Anatomy. E un serial cu multe rasturnari neasteptate de situatie, care te tine cu sufletul la gara pana apare urmatorul episod, sau mai rau urmatorul sezon. Momentan, astept cu nerabdare sezonul 9.

Sursa foto

De cand am aflat ca sezonul 8 este ultimul din Neveste disperate am inceput sa caut inlocuitor.
Ma gandeam sa reiau Dr. House din care vazusem pe la TV cate ceva , dar sincer episoadele mi se par cam trase la xerox: se chinuie sa rezolve cazul incalcand de fiecare data toare regulile posibile, iar la sfarsit face bine pacientul cu o banala pastila. Dar asta e doar paprerea mea.
Personajul Gregory House in schimb mi se pare ca i se potriveste manusa actorului. Recent l-am vazut pe Huge Laurie intr-un film artistic (nu mai tin minte pe ce program) dar nu m-a impresionat.



Sursa foto

 Am gasit in schimb un serial foarte dragut, plin de umor si usor de urmarit: Fairly Legal. Am vazut reclama serialului pe Universal Channel, am urmarit episodul pilot si m-au cucerit.
Este perfect pentru zilele de weekend ploioase, iti insenineaza ziua instant :)


Sursa foto

Acum, cat timp Anatomia lui Grey este in vacanta m-am gandit sa ma rasfat cu un serial politist.
Am incercat N.C.I.S. dar din pacate pe site-ul pe care urmaresc eu serialele (vplay.ro) destul de multe episoade nu merg. Oricum, am de gand ca la un moment dat sa il vizionez. Am vazut ceva episoade pe AXN si mi se pare chiar dragut.


Sursa foto

Si pentru ca nu aveam rabdare sa caut alt site am inceput The Mentalist. Best choice!!!!
Momentan am reusit sa vad doar primele 16 episoade dar m-a cucerit. Personajul Patrik Jane este spumos, atrage, incita, reuseste sa transforme un serial politist intr-unul lejer :)


Sursa foto

Alma inca doarme asa ca am timp sa ma rasfat cu inca un  episod din Mentalistul :)
Vizionare placuta imi doresc!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu