sâmbătă, 16 iunie 2012

Fara bube!!!! :)

Ieri dupa amiza o vecina m-a sfatuit, asa din senin sa tratez piscatura de tantar cu sare sau otet.
Sincer nu am luat in seama sfatul ptr ca, cel  putin anul acesta, nu am avut probleme cu bazdaganiile in cauza.
Asta pana aseara cand, in timp ce Alma servea ultima portie de leagan pe ziua de ieri, ne-au atacat tantarii. Ea era imbracata, dar eu aveam pe mine un tricou, asa ca m-am pricopsit cu vreo trei intepaturi.
Cand am intrat in casa am inceput sa simt senzatia de mancarime pe brat si mi-am amintit de remediul sugerat de vecina. Am pus un pic de otet pe locurile afectate si mi-am vazut de treaba.
Azi dimineata, minune!!!
In locul intepaturilor nu mai era NIMIC.
Asa ca de acum avem la indemana un remediu natural ptr combaterea bubelor "scarpinacioase" lasate in urma de tantari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu