sâmbătă, 28 mai 2011

Concediu

Intotdeauna mi-am imaginat ca munca se termina in luna a saptea de sarcina si reincepe cand pruncul implineste 2 ani.
Recunosc, ca de multe ori judecam femeile care nu se incadrau in acest "program", ce-i drept pe marea majoritate pe buna dreptate (cat de workaholic-a poti fi sa nu iti doresti sa stai acasa, sa te odihnesti, sa te relaxezi, sa te bucuri de ultimele saptamani cu bebe in garsoniera, mai ales daca ai aceasta posibilitate?).
Dar iata ca mi-a venit randul, si din pacate, nici eu nu ma incadrez. Imi place ce fac, e drept, dar nu acesta e motivul ptr care la 7 luni jumatate eu sunt inca pe baricade si, desi din 01 iunie intru in concediu prenatal, probabil o sa merg la servici ori de cate ori o sa fie nevoie de mine.
Ghinionul face ca perioada aceasta sa fie una foarte aglomerata la job, si ptr ca am niste colegi de nota 100 nu ii pot lasa la greu.
Si ptr ca, cel putin teoretic, de miercuri incepe o noua etapa, am zis ca trebuie marcata cu niste masuratori.
So, la 33 de saptamani, avem o talie de viespe de 117 cm (masurata fix unde burta sta sa explodeze) si 5,4 kg in plus.

P.S.: Saptamana viitoare tinem pumnii ca Antonia si bebe Paul sa ajunga sanatosi acasa (cred ca s-au saturat de spital dupa mai bine de 2 saptamani de convietuit cu acrelile de asistente), iar weekend-ul viitor ne chefuim.
P.S.2 (nu de alta, da' am memoria tot mai scurta) de azi AMR-ul coboara sub 50 zile. Doamne ajuta!

2 comentarii:

  1. Permite-mi sa ma amuz si sa-ti propun ceva: sa citesti postul asta cand bebe va fi aproape de implinirea varstei de 2 ani. Cand sunt convinsa ca prioritatile tale vor fi schimbate cam 180 de grade :-))) Postul tau a semanat identic cu el meu inainte de primul copil, dar am avut vreme sa-mi revizuiesc atitudinea (in conditiile in care aici concediul de nastere este de fix un an, de cand il iei, deci cu cat il incepi mai repede ai mai putin de stat cu copilul, asa ca mai toate mamele prefera sa munceasca pana in ziua in care nasc... Si eu m-am menajat la primul copil, am muncit pana cu trei saptamani inainte sa nasc. La al doilea, am avut doua zile libere inainte de nastere :-))))
    Si munca si cariera, da, erau importante tare inainte de copil... Acum?! Le pot face si altii, la mine sunt doar sprijin de supravietuit, daca as putea as sta acasa sa-mi cresc copiii :-)))
    Mult success si sa ne tii la curent!

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil ca, daca alta ar fi fost conjunctura la job, as fi ales sa intru in concediu prenatal de la 6 luni jumatate, maxim 7 luni. Dar, asa a fost sa fie.
    oricum abia astept ziua de maine,prima zi oficiala de concediu.
    O sa va tin la curent cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere