marți, 31 mai 2011

Ultima zi de munca................

2 comentarii:

  1. Acum am vazut ticker-ul tau - Alma trebuie sa vina pe lume de ziua mea :-)))) (si apropo, foarte frumos nume ati ales!)
    De-acum incolo tinem pumnii sa stea in burtica cat mai mult la "copt" sa se faca mare si frumoasa :-))))
    Si apropo, ai o burtica tare mititica, stai foarte bine, sper sa nu-ti fie atat de greu pe ultima suta :-)
    Si am vazut mamaruta in "poza" intr-un post mai vechi - permite-mi, (ca o cunoscatoare, hehe) sa-ti spun ca e foarte frumoassa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca Alma e cuminte, creste bine (teoretic, dupa data ovulatiei e cu aproape 1 sapt mai mica, asa ca are putin de recuperat)si ne face surpriza sa ne intalnim exact in data DPN-ului, o sa tinem minte, si o sa iti spunem intotdeauna "La multi ani!".
    Burtica si mie mi se pare mica in comparatie cu ce am mai vazut, dar atata timp cat ea e bine si creste in limite, restul nu mai conteaza. Si oricum ma bcur ca momentan am reusit sa iau doar 6 kg. Vedem daca urmeaza o explozie in ultimele saptamani (sper sa nu!!!).
    Si noi speram ca mamaruta sa fie frumoasa, dar mai ales cuminte (stiu ca in acest caz nu ar prea avea cu cine sa semene, dar, speranta moare ultima, nu?)

    RăspundețiȘtergere