luni, 16 mai 2011

Supriza

Sambata seara aveam program de relax total. Vali plecat la chermeza, eu in varful patului, cu telecomanda, liniste si pace in casa.
Asta pana la ora 20:00 cand un telefon mi-a dat planurile peste cap: Antoniei i sa rupt apa si e la spital. Se pare ca Paul a fost nerabdator sa isi cunoasca parintii, s-a gandit sa le faca o supriza si sa vina pe lume cu o luna mai repede.
Agitatia mea, pe care si mamaruta a preluat-o, s-a mai domolit dupa ora 00:30 cand am primit mesaj ca Antonia a nascut si atat ea cat si Paul sunt bine.
Din pacate somnul m-a vizitat in noaptea aceea doar in reprize.
A urmat o zi de duminica dificila, pentru ca, pe de o parte oboseala si lipsa somnului isi spuneau cuvantul, iar pe de alta parte, povestea Antoniei despre nastere si indemnul ei: "Nu cumva sa nasti natural, ca nu merita!" mi-au dat o stare de nervozitate groaznica si au sadit in gandul meu indoiala: natural sau cezariana?
Norocul meu e ca spre seara, am aflat adevarata poveste a nasterii (se pare ca de dimineata oboseala mea si a Antoniei au creat un monstru, negru si urat, ea a povestit ceva, eu am inteles altceva si uite asa, din nimic, eu am stat o zi intreaga cu inima cat un purice), care m-a mai calmat.
Dracul nu e atat de negru, dar, cel putin doar cel din Maternitatea Sibiu e cu cel putin 2-3 tonuri mai inchis decat restul.
Apa i s-a rupt la ora 18:00 si imediat a plecat la spital. Pana la ora 21 era dilatat 4 cm. Atunci s-a hotarat sa i se faca o perfuzie care sa o ajute la dilatare. Din pacate, doza a fost prea mare (fapt inacceptabil zic eu, intr-o maternitate unde sunt zeci de nasteri zilnic) astfel incat in decurs de o ora, o ora jumate, ea s-a dilatat pana la 10 cm, lucru care i-a provocat dureri foarte mari si care a lasat-o fara vlaga. A urmat o expulzie grea, deoarece ea nu mai avea forta sa impinga, o taietura, si o cusatura de rigoare.
Din fericire totul s-a terminat cu bine, atat ea cat si Paul sunt bine.
Acum le tinem pumnii sa vina lapticul si bebe sa fie mancacios, ptr a recupera luna de stat in burtica pe care a sarit-o.



Am refacut si lista cu noua generatie:
Sergiu Dragan - 09.10.2007
Teea Ilicuta - 18.02.2008
Patricia Rus - 08.03.2009
Dragos Draghici - 03.05.2009
Danussia Fagas - 20.08.2009
Teodora Baicu - 09.07.2010
Eliza Cenan - 10.01.2011
Matei Cosma - 06.02.2011
Carla Han - 23.02.2011
Salviu Paul Cupcea - 14.06.2011
Alma Elena Bogdan - ??.07.2011
Mihai Andrei Oltean - ??.09.2011
??? Dragusin - ??.10.2011
??? Dragan - ??.10.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu