luni, 16 mai 2011

Cu drag, pentru doi ochi albastri

Despre Bibi si suferinta lui am aflat de pe blogul Bogdanei, pe care, recunosc l-am citit din "scoarta in scoarta" in 2 zile.
Niciodata nu am fost in stare sa urmaresc un reportaj intreg despre oameni, mai ales copii bolnavi. Plang instantaneu.
Insa ochii albastri ai lui Bibi, care rad efectiv in ciuda greutatilor prin care trece, m-au cucerit instantaneu.
Ideea Bogdanei este extraordinara. M-a impulsionat sa termin paturica inceputa si sa imi doresc ca ea sa ajunga la cineva care poate da pe ea cat mai multi banuti in contul lui Bibi.
Asa ca iat-o:






E o paturica crosetata, dimensiunea ei este de 85/85 cm, este facuta din acril 100% si se comporta foarte bine la spalat (pe aceasta nu am apucat inca sa o spal ptr ca abia am terminat-o, dar precedenta, dupa un spalat manual, fara stoarcere a iesit extraordinara - oricum cumparatorul o va primit impreuna cu toate instructiunile de curatare).
M-am tot gandit la pret, si sincer nu stiu cat sa cer. Nu as vrea ca pretul sa fie foarte mare, pentru ca sa fiu sigura ca ea se vinde si banutii ajung cat mai repede in cont, dar as vrea sa fie cat mai multi, pentru ca Bibi are nevoie de mult ajutor. Asa ca m-am oprit la suma de 150 RON.
O fi putin, o fi mult, nu stiu, dar daca cineva vrea sa dea mai mult, mai bine ptr Bibi.

P.S.: Scuzati calitatea pozelor, sunt facute in aceasta dimineata la ora 6, cand pe geam abia intrau primele raze de lumina (soare nici vorba, ptr ca e innorat si ploua).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu